Sawako bai lanean bai maitasunean krisian dagoen emakume bat da. Sorterrira itzuliko da, familiaren negozioaren ardura hartzeko. Emakume baten erretratu zoragarria, samurtasunez eta umorez josia, eta Hikari Mitsushima aktore protagonistaren lan bikainean bermatua. Film hau Tokioko Pia film-jaialdian aurkeztu zuten, 2009an.