Lau pertsonaren arteko harreman sentimental konplexuei buruzko ganbera-pieza, hainbat asteburutan zehar filmatua, bigarren eskuko auto baten prezioaren pareko aurrekontuarekin eta aktoreek beren elkarrizketak inprobisatuz. Film harrigarria da, mugatua badirudi ere, eta 2011ko Rotterdameko zinema-jaialdian lehiatu zen.