«Yellow Kid» Amerikako komiki pertsonaia ospetsu bat izan zen. XXI. mendean, manga artista japoniar batek bizi berria emango dio: kaleko mutil bat boxeolari bihurtuko da, eta, horrekin batera, gizarteak baztertutakoen heroi. Baina, gazte batek bere ametsak betetzeko pertsonaia hori hartzen duenean inspirazio gisa, errealitatearen eta itxaropenaren arteko aldea oso mingarria gerta daiteke. Rotterdameko 2010eko zinema-jaialdirako hautatutako pelikula.