Film honekin, Kazuhiro Soda dokumentalgile entzutetsuak Japoniako gizarteko tabu garrantzitsu bat hausten du: buru-gaixotasunen arazoaren inguruan hitz egiteko duten errezeloa. Hilabete batean Okayamako ospitale psikiatrikoan filmatua, Berlineko zinema-jaialdian aurkeztutako dokumental honek xeheki behatzen du joera suiziden eta gizartearekiko beldurraren biktima den paziente-talde baten egunerokotasuna.