Ryusuke Hamaguchi Donostia Zinemaldiko Zuzendari Berriak sailean lehiatu zen, 2008an, bere lehen filmarekin. Zinema independentearen joera garbienean egindako filma da: harremanen gaineko azterketa zorrotza, desleialtasunak ilunduta ezkontzear dagoen bikote bati buruzko kontakizun baten bitartez.