Ziur aski, Sion Sono gaur egungo zuzendari japoniar muturrekoena da, eta aurretik zer egingo duen jakiteko zailenetakoa. Askoren ustez, haren maisu-lana da Berlineko zinema-jaialdian saritutako film hau: ñabardura epikoak dituen amodio-istorio bat, berebiziko metraje baten bidez garatua, non denetarik sartzen baita: artea, erlijioa, sexua, familia eta xelebrekeria-katalogo oso bat.