Veneziako zinema-jaialdian aurkeztutako film honetan, Shinji Aoyamak, 90eko hamarkadako zinemagile japoniarren mugimendu berriaren ordezkari nabarmenetakoak, familia-harremanen izaeraren inguruan hausnartzen du. Protagonistak, Kenji gazteak, familia sortu du bere aldetik, baina haurtzaroan bertan behera utzi zuen amarekin topo egiteak auzitan jarriko dio guztia.