Matsuyama Kenichi Japoniako zinema-izar gaztea da kontakizun honen protagonista: bera baino hogei urte zaharragoa den irakaslearekin harreman bat hasten duen ikasle baten sexu-grinari eta nahasketa sentimentalari buruzko kontaketa bat da. Nami Iguchi zuzendariak urruntasun klinikoz begiratzen du amodio-istorioa, zehazkiago jasotzeko istorioaren ñabardura ugariak.