Eskoletako eta institutuetako bullying-a gaur egungo gizarte japoniarrean kezka sortzen duten puri-puriko gaietako bat da. Hiromasa Hirosue aktore eta zuzendaria Rotterdameko zinema-jaialdian lehiatu zen film honekin: efektismotik ihesi heltzen dio gaiari, gizarte-fenomeno gaitzesgarri honetako biktimengana umiltasunez eta begirunez hurbildurik.