Japoniako Armada Gorria 70eko hamarkadako talde terrorista aktibo eta beldurgarrienetako bat izan zen. Koji Wakamatsu zinemagile beteranoak, 72 urte zituenean, berak ondo ezagututako talde armatu horren historia kontatzeko lanari heldu zion. Artxiboko metrajea eta aktoreen antzezpenak elkartuz egin zuen Japoniako historia garaikidearen pasarte horri buruzko kronika zorrotz hau.