Masahiro Kobayashi gertakari erreal batean oinarritu zen Canneseko zinema-jaialdian lehiatutako film hau egiteko: terrorista islamiarrek Nahoko Takato aktibista bahitu zutenekoa. Hala ere, benetan, Japoniako gizartearen intrantsigentzia da filmaren gaia, bai eta nola epaitu zuten Takato bahiketatik onik ateratze hutsagatik ere.