Japoniako «burbuila ekonomikoa»ren satira garratza, komedia minimalista baten moldean. Daisuke eta Hisako zorrez lepo geratu dira zorigaiztoko negozio baten ondorioz eta urrutiko irla batean bizitza berri bat hastea erabakiko dute. Baina komunitate horretan, bizitza ez da haiek uste bezain idilikoa izango. 2003ko Rotterdameko zinema-jaialdirako hautatutako pelikula.