Emakume baten erretratu hunkibera da: mundutik isolatuta dagoen emakume bat du protagonista, inoiz erantzuten ez duen telefono mugikor baten bibrazioa besterik sentitu ezin duena. Hala ere, ezezagun batekin halabeharrez aurkitu, eta bere emozioak eta sexualitatea aurkitzeko bidaia bati ekingo dio.