Kiyoshi Kurosawa zinemagile ospetsua bere alegiazko filmek ezagutarazi badute ere, Canneseko zinema-jaialdian film errealista honekin lehiatu zen. Kronika sotil bat da, gazte japoniarren nahasmenduari eta erreferentzia-puntuak galdu dituen gizarte baten nora ezari buruzkoa.