Tetsuo (1989) film zirraragarriari esker nazioartean ospetsu bihurtu ondoren, Shinya Tsukamoto berriz murgildu zen bere atmosfera klaustrofobiko eta obsesiboan, erotismoz, erruz eta pasioz betetako fabula bat kontatzeko: gizon misteriotsu bat ezkondutako emakume bati jazartzen hasiko da.