Zinemagile japoniar garaikideen artean, Nobuhiro Suwa Europako kultura gehien miresten dutenetakoa da. Iragana berreskuratzeko ahalmen(ez)ari buruzko saiakera-film bat proposatzen du, dokumentalaren eta fikzioaren arteko erdibidean, Frantziako zinemako klasiko baten remake zail baten bitartez: Hiroshima mon amour.