Kazuyoshi Kumakiri zinemagilearen bigarren filma Berlineko zinema-jaialdiaren Forum sailean aurkeztu zuten, 2001ean. Kontakizun fina da, munduarekin apenas harremana izan duen gazte bakarti baten eta dagoeneko gehiegi ikusi duen neska baten artean ezarriko den ustekabeko harremanari buruzkoa.