Following its participation in the Cinema in Motion section of the San Sebastian Festival in 2012, this film by the director Kaouther Ben Hania competed at the Dubai Festival. A moped rider, razor blade in hand, prowls the streets of Tunis, slashing the sexiest female buttocks he can find. With irony, Challat Tunes / Challat of Tunis tells the intrigues behind a news story that has become an urban legend and portrays a Tunisian society in turmoil, where men are struggling to find their place and the women’s body is a political issue.