Winner at the Moscow Festival of the awards to Best Film and Best Actor for its leading character, Tadanobu Asano, the latest film from Kazuyoshi Kumakiri adapts a bestseller by Kazuki Sakuraba. After losing everything in a tsunami disaster, 10-year-old Hana is taken in by 26-year-old distant relative Jungo Kusarino. The pair begin living together as father and daughter while sharing a profound sense of loss. Amidst the deep snows of Hokkaido, Jungo and Hana both desire to fill their empty, love-starved hearts as they set foot into a forbidden world.