Gabe Ibáñez directs a futuristic thriller starring Antonio Banderas. A sci-fi film somewhere between a detective movie and a western set against the argument of Technological Singularity, the theory that speculates on the moment when artificial intelligence may develop to the point of matching and even overtaking human intelligence.