John Malkovich stars in the unique project that captures the myth of the greatest seducer of all times, Casanova. Based on Histoire de ma vie by Giacomo Casanova and with arias from W.A. Mozart and Lorenzo Da Ponte. His story is told both through fiction and on-stage performances that unravel the tale of his adventures, his passions, and ultimately his fear of death.