The new film from Carlos Vermut (Diamond Flash) is a tale of crossed destinies starring José Sacristán, Bárbara Lennie and Luis Bermejo. Alicia, an ailing child who dreams of the dress in the Japanese series Magical Girl Yukiko; Luis, her father, who will do anything he can to make her dream come true; Bárbara, a pretty young girl with psycholgical issues; and Damián, a teacher who has retired from everything except his stormy past. All will be trapped in a net of obscure blackmailing where instincts and reason spar with one another in a tragic struggle.