The latest film by François Ozon, winner of the Golden Shell in 2012, is the tale of two women who have been friends since childhood. The two marry and one has a baby. Shortly afterwards, the mother falls seriously ill and makes her friend promise that she will take care of the baby and her husband. When she dies, the friend decides to visit the father and the baby, but a tremendous surprise awaits her.