A collective documentary portraying the protests following the recent draft bill restricting the right to abortion. On learning the news, a small group of women from Asturias takes action that prompts hundreds of thousands of people to travel from all over the country to Madrid by train, coming together in a massive demonstration and even reaching other capitals across the world.