The latest film by Nacho Vigalondo is a thriller starring Elijah Wood and Sasha Grey. Jill, the most exciting actress of the day, refuses to honour a dinner date with Nick, a fan and winner of an Internet contest. To make up for it, a guy called Chord will help Nick to follow the actress's every move from his laptop.