A film that won a special mention in the Generation section of the last Berlin Festival. Jota and Simón are two "quinquis" aged 20 who wander carelessly out into the street every day to get by as they can with whatever comes up. But apart from their thefts, their wheelings and dealings, something else twists their guts. Both want something they don't have.