Winning film of four awards at the Málaga Festival, including Best Film. Alexandra and Sergi are a couple from Barcelona who are thinking about having a baby when she receives a professional offer to work in Los Angeles for a year. Trusting in the strength of their relationship, they decide to postpone their plans and take up the challenge.