Lluís Miñarro's fiction debut competed in the Official Selection at the Rotterdam Festival. Tale of the Spanish adventure of Amadeo of Savoy, a brilliant shooting star who set about trying to modernise an "impossible" country. The film reflects on the futility of power and the difficulty of appreciating beauty.