Amelie is emotionally unstable. One day after her father leaves her home alone, she goes out and takes Clovis, her 4 years old boy from kindergarten in mid-day. The two go for 'a day of fun' in the woods near town, where Amelie's juvenile behavior puts her son and herself in great danger.