Matías Piñeiro returns to his reflections on the theatre world in this competitor in the Official Selection of the Locarno Festival. A year after his father's death in Mexico, Víctor returns to Buenos Aires with a job for his former theatre company: to make a Latin American series of radio dramas by recording a pilote episode of the last play they put on together.