The third film from Chile's Alejandro Fernández Almendras participated in Films in Progress last year and has won awards at several international festivals, including Sundance and Rotterdam. Jorge, a hardworking man, is muggled by Kalule, a neighbourhood delinquent. Jorge’s son, in an attemp to defend his father, is shot by Kalule for what Kalule is sent to prision. When he is released, only wants one thing: revenge.