Txekiako ekoizpen honek, 2005ean, Donostia Zinemaldiko Urrezko Maskorra irabazi zuen. Helduaroko bizitzako erantzukizunei aurre egin behar dieten pertsonaia batzuen zalantzetan murgiltzen da, ikuspegi zorrotzarekin.