1989an, Berlingo Harresia erori zen, baina dirudienez, Budapesteko nerabe talde bati ez dio zirrara handirik eragin. Beraien bizimodu arduragabearen azpian, ordea, Hungariako azken urteetako historiaren eta gertatutako gizarte-aldaketen kronika dago.