Ameriketako Estatu Batuetako zinema independenteko tradizio onena, Hungariako ukitu garbi batekin. Egoera burugabeak bizi eta hitz gutxiko elkarrizketetan katramilatuko diren lau tximinia-garbitzaileri buruzko zuri-beltzezko komedia surrealista da.