Thomas Ciulei zuzendari errumaniarrak egindako dokumental ederra da. Hainbat hilabetez errodatu dute, emaztea Italiara lan bila joan ondoren Moldaviako herri batean hiru seme-alabak bakarrik hazi beharko dituen gizon baten eguneroko bizitza irudikatzeko.