Kornél Mundruczó-k Joana Arc-ekoaren historia berrinterpretatu du pelikula harrigarri eta ausart honetan. Zinemaren eta operaren arteko mugak hautsiz, pertsonaia mitiko hura gaur egungo Hungarian kokatu du. 2005ean, Cannesko Zinema Jaialdiko Un Certain Regard sailean aurkeztu zuten.