Mazedoniako ekoizpen honetan, Ameriketako Estatu Batuetatik itzulitakoan lehertzear dagoen eta ondorio tragikoak izango dituen errealitate gordin bat deskubrituko duen emakume baten istorioa azaltzen da. Rotterdameko Zinema Jaialdian lehiatu zen.