Corneliu Porumboiuk, Errumaniako zinema berriko «mirariaren» egile nagusietakoak, 1989ko iraultzan errumaniarrek bete zuten rolari buruzko gogoeta historiko isekari honekin debutatu zuen. Filmak Cannesko Zinema Jaialdiko Urrezko Kamera irabazi zuen, 2006an.