Alice Nellis zuzendari txekiarrak Zuzendari Berriak saria irabazi zuen, 2002an, umore beltzez betetako road-movie honekin. Amona batek bere ametsa beteko du, ama batek alabak haur gisa tratatzeari utziko dio, alabek senarrak ergel gisa tratatzeari utziko diote, eta aitaren errautsak herrialde osora zabalduko dira.