Film honek gerraosteko Serbian barrenako ibilbide basati eta errukigabea egiten du, indarkeriaren eta sexuaren infernura jaitsiko den zinema-zuzendarigai baten bidez. Eldarniozko bidaia horrek zinema pornografikotik snuff pelikuletara eramango du, baita haratago ere.