Dena zeukala pentsatuz bere bizitza behera etortzen ikusiko duen emakume baten krisia sentsibilitate finez jaso du Malgorzata Szumowska zuzendari poloniarrak. Filmak Locarnoko Zinema Jaialdiko Epaimahaiaren Sari Berezia irabazi zuen.