Wojciech Smarzowskik, Poloniako zinemagile berrietako batek, gizarte poloniarraren inguruko ikuspegi garratz honekin abiatu zuen bere ibilbidea. Mugimendu handiko ezkontza-egun bat deskribatzen du, alkoholez, diruz eta ustelkeriaz zipriztindutako egoera ero bat.