Zuzana Liova zuzendari eslovakiarraren lehenengo filma familia-loturen eta gaztaroko bulkada errebeldeen inguruko drama da, baina kutsu satirikoa ere badu. Aita batek alaba bakoitzarentzat etxe bat eraikiko du. Haurtzaroko amets bat dirudiena amesgaizto bihurtuko da.