Jasmila Zbanic zinemagile bosniarraren lehenengo film honek Berlingo Zinema Jaialdiko Urrezko Hartza lortu zuen. Balkanetako Gerraren ostean beren bidea aurkitzen ahaleginduko diren ama baten eta bere alabaren istorioa kontatzen du.