Dorothy Arzner
Idazle alkoholiko baten eta mendekotasun horretatik libratuko duen emakumearen arteko istorioa, Dorothy Arznerren eskuetan, emakumeek bikote harremanetan duten rola berriz planteatuko duen komedia erromantiko bihurtuko da.