Dorothy Arzner
Dorothy Arznerrek, bere azken filmean, II. Mundu Gerran aliatuak egiten ari ziren ahalegin belikoari ekarpena egin zion. Espioitza-drama honetan, Merle Oberonek nazien kontrako Norvegiako erresistentziako militante bat hezurmamituko du; maitasunaren eta eginkizunen artean aukeratu beharko duen militante bat.