Dorothy Arzner
Katharine Hepburnek ohikoak zituen emakumezko pertsonaia indartsu horietako bat hezurmamitu zuen Arznerren melodrama harrigarri honetan. Emakumeek zinema klasikoan izaten zituzten rolak desafiatu egin zituen filmak: gizon parlamentari baten eta emakume pilotu baten arteko maitasun istorioa kontatzen du.