A Korean thriller which won the Jury Award at the Festival du Film Policier de Beaune. After the untimely death of Korea’s biggest crime syndicate chairman, power struggle between top lieutenants begins - mob’s rank no.2 Jung Chung and no.3 Lee Joong-gu are the potential heirs to the throne. In order to control and observe this transition, the police begin a new operation called ‘New World’. Sitting at the pivot of this operation is none other than Jung’s right hand man, Ja-sung, who has been working undercover for 8 years.