A Romanian production, winner of the Golden Bear at the last Berlin Festival. The film stars Cornelia, a 60-year-old woman who puts all her skills, contacts and money into preventing her son, involved in a tragic accident, from going to prison. But where is the thin line that separates a mother's love from self-centered manipulation?