A documentary feature by award-winning photojournalist Shaul Schwarz on the explosive narco culture, a phenomenon blurring the lines between war and entertainment. To a growing number of Mexicans and Latinos in the Americas, the narco traffickers represent the only models of fame and success, the only way out of the ghetto.